CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 19 januari 2013

Dag 124, LoopneusWeer


Lieve Sunshine

Zo leuk dat jij mijn sjaal zo vaak draagt, lief hoor en lekker warm. Nou ik heb het niet snel koud maar vandaag was het echt loopneusweer zeg met die oostenwind brrrr. Moest gewoon tijdens de wandeling af en toe mijn roze lappie onder mijn neus houden.

Bep had het na de wandeling erg kkkkkoud dus die ligt nog steeds voor de AGA in haar bedje onder mijn oeranje dekentje. Lief heh dat ze die mag lenen?

Tuurlijk mag tante Sas mee op de slee, ga ik voorop zitten, tante Sas erachter met jou op schoot, zit jij lekker warm en veilig tussen ons in. Wel een prettige deal heh?

Nou het is nootjes en druvensap tijd dus ook vleesjestijd, jummie ik lust namelijk wel wat!

Liefs van je ijsman, X

1 opmerking: