CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 28 juli 2013

Dag 307 Wellness

Hallo liefje,

allereerst heel veel sterkte gewenst met het verlies van Lente. We hebben het verhaal op FB gelezen, wat zielig.... Wel fijn dat ze niet alleen was toen ze naar de regenboogbrug moest vertrekken. Wat een bijzonder poesje is Pip toch! Kan bijna niet anders he, met zo'n fijne familie.. Dikke knuf van ons!

Wat vind je van mijn nieuwe look? Ik vind het erg chique, tres Francais n'est-ce pas? Dit is de look van de zomer van 2013, helemaal hip. Vrouwtje en ik hebben een wellnessdagje vandaag. Je zou ook kunnen zeggen dat we lekker lui zijn, alleen klinkt dat veel minder chique. Biensur! De buurtjes hadden een feessie, hartstikke leuk, alleen leek het alsof ze in onze tuin stonden. En dat was toch echt niet zo. Ik denk dat de weergoden het niet zo'n leuk feessie vonden, want het heeft hier gehoost! Feessie was snel over daarna. Hebben jullie ook veel donder & bliksem gehad? Bij ons pruttelde het flink op de badkamer, heel raar geluid. Leek wel alsof er een grote boer werd gelaten...

Ik vind het wel fijn dat het afgekoeld is, we hebben vanmiddag meteen weer een wandeling gemaakt. Doen we met de hitte maar een keer per dag en dat mis ik best wel. Er was een hond aan het zwemmen, ook een kortsnoet, dus hartstikke knap van 'm. Heb 'm ff staan aanmoedigen. Vondtie hartstikke fijn. Alleen toen ik ff een slokje wilde nemen, viel ik zo in het water. Schrikken! Ik kan best zwemmen, maar ik heb toch liever grond onder m'n pootjes. En toen wastie zo lief om me een kontje te geven. Poe, ik was er best ff van onder de indruk. Heb dus maar een beetje staan grazen. Was vrij snel weer over hoor, daarna heb ik 'm nog wat aanwijzingen staan geven.

Je truc ga ik zo uitproberen, want zo te horen is het bijna etenstijd. Of zo het weer gaan onweren? Nee, tis de buik van het Vrouwtje! O ja, wist je dat Pepper altijd een pilsje op dr verjaardag kreeg? Ga ik toch ook maar eens invoeren, dat vind ik wel wat.

Dag lieverd, tot morgen weer, dikke knuf van je eigen Francaise,
Anne xx

5 opmerkingen:

  1. tjeee wat ben jij mooi met je gelakte nageltjes!!!! enne hou jij ook niet van zwemmen?? wel lief dat je een kontje kreeg!!! ik vind deze temperatuur ook beter
    wij hebben geen regen gehad vandaag wel vannacht donder en bliksem, naar dan draai ik mij gewoon om (net als bij dat stomme vuurwerk!!! fijne avond X Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat sneu van Lente, heb ik helemaal gemist :-(
    Jij kan wel lekker genieten hé, ik zou er zo naast komen liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo dat is wel ff schrikken he als je zo in het water valt. Ja, daar zou ik ook wel even van geschrokken zijn. Lief van dat hondje dat hij je even hielp om weer op de kant te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice nail polish!! what a lovely puppy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pjeww...viel je zomaar pardoes in de plomp zeg, fijn dat de galante ridder kortsnoet je een kontje gaf! Gelukkig zit je nailpolish er nog mooi op...of heb je dat na het badderen er pas op gedaan? Je ligt er in ieder geval knap bij! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen