CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 1 juli 2013

Dag 280, Samos


Vlinder,

Ik lig hier leer heerlijk samos met Pip. en ik droom dat ik samen met jou op Samos lig...Witte stranden, heerlijk zonnetje op een retro stretchertje met een rieten parasolletje boven ons hoofd.
Heerlijk was het op Samos!
Ik werd wakker in de schaduw, bibberrr

Wat een mooie foto, helemaal ons logo de Vlinder & Hommel. Prachtig!

Vandaag ben ik een beetje moe, ik ben me weer aan het opladen voor morgen. Dan zijn er weer een boel tuinders. En smiddags komen opa en Sterre.
En.....we gaan weer kersjes plukken zal nu een andere postbode zoeken hihi

Kuz, Hommel

1 opmerking:

  1. Samos ... *zucht* .... geloof dat dat mijn 7e Griekse eiland was. Owwwwwwww how I want to go back :-) Dus ik ga mee hoor!!!!!!!
    (en is te hopen dat we dan niet bibberend wakker worden)

    Veel plezier morgen lieve hommel :-)

    BeantwoordenVerwijderen