CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 24 juli 2013

Dag 303 Serenade

Lief tropisch stukje fuit van me,

wat leuk, vandaag is het alweer feest! Onze twinaunties zijn jarig, blaf je mee? In de Glorieja, in de Glorieja.. Hieperdepiep..... Hoeraaaaaaaaaaaa, hoeraaaaaaaaaaaaaaa, hoeraaaaaaaaaa!! Lieve Jenneke en Hester, heel, heel, heel erg gefeliciteerd van ons! Dikke bullenknuf en we gaan nog toosten en proosten. Op jullie.

Hoevinjemunijssies? Heeft Vrouwtje zelf geknutseld. Als ze thuis is, dan krijg ik een perenijsje en als ze brokjes verdienen is, dan krijg ik deze. Zo Vrouwtje maar eens aan dr jurkje trekken, want vandaag heb ik nog nix gehad! En het kastje krijg ik nog steeds niet open, zo jammer. Ik heb vandaag de hele ochtend geoefend, maar nee hoor. Toen Vrouwtje thuiskwam moest ik ophouden, dat snap je. Morgen verder.

Was een mooi zoekplaatje gisteren! We hadden eerst op de foon van Vrouwtje gekeken, we konden je niet vinden. Ikke bril van Vrouwtje opgezet, nog steeds geen Bjorn. Toen we de foto op het lappie vergrootten, toen zagen we je ineens! Het ziet er heerlijk uit.... Net Zuid-Spanje ofzo. Nomnom paella! Ik dwaal een beetje af, geloof ik. Heerlijk, zo'n paraplu. En dan is het ook nog zo'n mooi gedenkteken aan opa Ro. Prachtig.

Sweets, ik ga ervandoor, ik ga Vrouwtje richting kastje bewegen. Als ik beloof dat ze ook iets voor zichzelf mag inschenken, dan doet ze het vast.

Dikke kuzzzzzzzzzzzz van je Solerootje!
xxx




4 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat enorm lief van je anne en natuuk ook het vrouwtje hihi...ja ja een zomertje erbij hebben we gekregen en wat een dag..maar een paar druppies en de rest heerlijk weer ( gewoon warm eigenlijk)
    wat word je toch heerlijk in de watten gelegd met al dat lekker in je bak.....enne blijven oefenen dan gaat dat kast deurtje vast nog eens open hihi

    megaaaaa knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pfff wat een emo moment zeg, super super lief zeg, wat kan jij heerlijk blaffendzingen zeg..♥ hier geniet ik van ,dank je wel hoor xxxx knufff van tante hessiexx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vooral niet proberen om dat kastje open te maken
    vroeger (toen ik er nog niet was) hadden mijn baasjes een kat die het WEL kon (waren ze niet blij mee) en moesten elke x die witte kast dicht plakken!!!! haha
    wacht maar gewoon op je ijsje!!! Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) en wat een snoetje :-) volgende keer met de bril op?

    BeantwoordenVerwijderen