CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 17 juli 2013

Dag 296, Zuidvruchtje


Lief Kapoentje

Fijn heh dat tante Trui terug is van vakantie en jullie ook zo'n mooie bootfoto stuurde op feestboek!
En dat tante Maddy van adel aan de Rijn wil worden, whiehaaa

Vandaag was het zeker niet jouw weertje? Ik vind het zalig alleen hou ik teveel vocht vast zegt Essebes. Klopt ook wel want vannacht kon ik niet lekker slapen van die vochtzak op mijn borst. Ik mocht dus tegen Essebes aanliggen een hele poos, voor de AGA, fijn.

En volgens Essebes is mijn hartje een zuidvrucht zo goed het gaat! Hopelijk die van onze worstenman ook. Zijn hartje is ook stuk en die hebben ze in het ziekenhuis weer gemaakt. Dat was wel even schrikken zeg.

Morgen hebben wij een speciale dag dan bestaat de tuinderijblog 2 jaar!!! en dan gaan we wat onthullen. Pssssst het heeft met mij te maken dus hou d blog morgen maar in de gaten lief!

Een koele lebber en een fijne zomerse avond. Echt een avond voor een druivensapje zeg maar tegen je mams!

Koele kus van je zuidvruchtje

3 opmerkingen:

  1. hoop dat de worsten man snel beter wordt!!!
    en Bjorn... rustig aan he!!! word wel erg nieuwsgierig naar morgen !! goeie "koele "avond!! Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zuidvruchtje?...dat hartje van jou is gewoon een kokosnoot:-)! Spannend wat er gaat gebeuren! fijne dag alvast morgen!! Xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beresterk jou hartje!! Nou en er is toch niks fijners dan tegen Essebes aanliggen :-) Veel plassen hoor lieve Björn, hopelijk gaat het vocht dan zo weer weg. Ene... alvast proficiat voor morgen! Ik ben heel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen