CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 18 juli 2013

Dag 297 Fysio-jojo

Hallo lief kokosnootje van me,

Hoe is het vandaag met je gegaan? En vannacht? Nog flink wat plantjes water gegeven?

Ik ben vandaag heel druk geweest, ben weer naar de fysio-jojo geweest. In Neimeegu is nu de Vierdaagse en Vrouwtje was bang dat we om moesten rijden of dat we in een file ofzo zouden komen. We hadden dus een hele piknik bij ons, voor het geval dat. Nix hoor, als Zoef de Haas hebben mijn chauffeuse & ik ons door het verkeer bewogen en waren we veul te vroeg! Iedereen was veel te vroeg (allemaal Vierdaagse-angst) dus het was volle bak. Hartstikke gezellig, gelukkig maar, want ik kan niet zo goed tegen wachten. Ben een bietje ongeduldig. Heb ik van het Vrouwtje. Hier zat ik te loeren wanneer Dokkie ein-de-luk naar mij toe zou komen. Zucht.

Toen ik keurig op m'n beurt zat te wachten, zat er een Bikkel op de tafel waar ik de vorige keer ook zat. En blaffen tegen me, joh! En grommen, niet normaal meer. Was nergens voor nodig, want ik dee nix. Ja, alleen schattig as usual zijn. En knuffen met de Baas van een schapendoes. Zijn Vrouwtje vond me wel leuk. Goed, meneertje was foetsie en toen mocht ik op die tafel. En toen heb ik de anderen even de les gelezen. Toch handig, zo'n tafel. Ben ik ook een keer groot. Ze moeten wel naar me luisteren, he? Daarna werd mijn tafeltje het stoutehondentafeltje genoemd. Tsss... O, en er was ook een poes! Die vond het niet leuk... Ik zag wat tandjes en klauwtjes flitsen. Mijn behandeling ging goed trouwens, ik loop alweer veel beter. Zei de fysio-jojo zelf. Vrouwtje dacht dattie het over haar had.... Dus niet.

Heb je nog iets gehoord van je worstenmeneer? Das nie fijn, dat zijn hartje het niet goed meer deed. En hoe gaat het nu met je worsten? Zou wel heel erg zijn als er geen worsten meer zouden zijn. Oei, dan moet je misschien wel op water & brood, das nix! Ik heb trouwens vandaag watermeloen geproefd, das ook niet mijn koppie thee. Viel vies tegen! Wens de worstenmeneer maar beterschap van me.

Ooooo.... heb jij nog een adellijke naam voor oma Sterre? Ik ga er nog even over brainen ahum snurken....

Zooooo... en dan ga ik nu mijn dagelijkse perenijsje nuttigen, nomnom! Als ik Vrouwje meekrijg, tenminste. Toch eens proberen zelf dat witte kassie open te krijgen.

A demain mon amour!
xx Je Anne

5 opmerkingen:

  1. ha ha ha nou snap ik hem....je had helemaal niets gedaan zo wordt die tafel genoemd...je doet het goed ♥ knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Praatjes maker ben je, ik hoop dat het peren ijsje smaakte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch wel fijn zo'n fysio-jojo meneer die jou weer wat beter laat lopen...en je moet af en toe ook wel laten zien dat je kunt Bullebakken toch, je hoeft niet altijd de brave Mme uit te hangen hoor, heus niet! hihihi...ik zit nu ook aan mijn dagelijkse perenijsje...dus ik nomnom met je mee (ik kan lekker wel zelf dat kastje open krijgen:-)!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb een hekel aan die tafels en jodel de hele buurt bij elkaar (al doen ze nog nix) haha laat maar niet je perenijsje van je bordje eten hoor!!klein maar dapper!! fijn dat het beter gaat!!! fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-) wat een uitstapje was dat hé! Ik zie jullie al samen als Zoef de Haas door het verkeer flitsen. Maar niet te ongeduldig zijn hoor Anne :-) Wel eens leuk om je eens van de andere kant te zien :-) Liefs en hopelijk heeft het perenijs gesmaakt (kastje al opengekregen?? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen