CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 28 april 2013

Dag 223 Bonen

Hallo lieveling van me,

hoe was het weer bij jullie vandaag? Ook zo zonnig? Heb je lekker gekwalitietiamoot met Essebes? Wat heeft ze gisteren weer hard gelopen, knap hoor! Vrouwtje heeft vandaag ook een poging gedaan, ze heeft een beetje in de buurt gerend. Zonder mij hoor, ik had niet zo'n zin. Ik heb me wel nuttig gemaakt, ik heb weer gerecycled, cool! Vrouwtje was even vergeten dat ze niet zo goed tegen de hitte kan. Dus het rennen ging niet zo heel erg goed. Ach ja, ik ben zowiezo sneller!

Goed idee, om dat sporten er in te houden! Is voor iedereen goed, voor tweebeners en ons. Want als je te zwaar bent, krijg je echt overal last van. Suikerziekte, je botjes, alles! En dasniefijn! Want we willen natuurlijk wel heul oud worden. Samen met al onze geliefde tweebeners en vierpootjes! Over overgewicht gesproken: bff is ook op dieet. Ze was zomaar in ene negen kilo te zwaar! Je ziet het niet op deze foto, ze is goed gecamoufleerd, maar tis echt waar. Ze zit op het bonendieet, ken je dat?

O ja, over mijn ruggetje: Vrouwtje heeft gisteren met onze gehoorzamehuishondtrainer Hans gesproken en hij raadde aan om naar de fysio te gaan. Vrouwtje heeft alleen een hoofd als een vergiet, dus ze is de naam alweer vergeten van deze goede man. Heeft ze opgevraagd en we gaan blaffen voor overleg! Lijkt me wel fijn, een massagemeneer. Ben wel blij dat het vrijdag gebeurde en niet dinsdag. Stel je voor... Ik heb wel vlinders in de buik, maar geen zenuwpjes hoor!

Nou..... Vrouwtje gaat een druivensapje inschenken en ik kruip weer lekker warm tegen dr aan. Nog twee nachtjes slapen amour!

Ti amooooooo, xx
je Annedijn





2 opmerkingen:

  1. de spannende dag zit er nu snel aan te komen zeg ♥
    je zou je bff de 9 kilo extra ook zeker niet geven

    lieve foto ♥

    knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker heerlijk zo'n massage meneer, niet te veel dromen hé en een beetje kriebels voor dinsdag mag best!
    Liefs en een knuffel
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen