CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 12 april 2013

Dag 207 Lik

Hooooooooooooooooofd, schouders, knie en teen, knie en teen. lalalalala, puntje van je neus! Goed he, ik kan er zo maar bij, hartstikke handig, ik hoef nooit met papieren zakdoekjes te slepen.

Hoe gaat het met je, lieve knappe opzichter van me? Heb je vandaag alle werklui weer goed in het gareel gehouden? Mij lijkt vooral de schafttijd erg aangenaam, gezellig met alle mannen babbelen over het werk, knufje doen en daarna uiteraard de vloer heel goed stofzuigen.

Was ik vorige week helemaal vergeten te blaffen, ik was toch bij dokkie geweest? Nou, de dames dachten dus dat ik misschien wel een sapjeskuur zou moeten doen voor onze Grote Dag. Want ze meenden dat ik aangekomen was, ze noemden me zelfs een Rubens-Bull! Ik houd wel van een paar grammetjes meer, dan is er meer om van te houden, toch? Maar ja, om nou op De Dag niet in m'n outfitje te passen, dat zou toch wel erg jammer zijn. Dus ikke op de weegschaal en wat denk je? Tweehonderd hele grammen afgevallen. Ik bedoel maar.

Vrouwtje vraagt of ze naast Meneertje Dirk mag zitten tijdens de ceremonie. Want ze vindt 'm zo knap en hij heeft z'n tuxedo al aan. Zucht.... Natuurlijk mogen de dames bruidsdames zijn (Sterre bruidsbeagle!), dan kan bff mooi de bloemetjes doen. Ketting is prima! Hebben we eigenlijk al een ceremoniemeester of -meesteres?

Zooo.... ikke ga nog wat inspiratie opdoen. Achter m'n luikkies!

Fijn weeken amour, dikke knuf van je Anne

4 opmerkingen:

  1. nouhou als ik ook inspiratie op kon doen achter mn luikies dat zou niet gek zijn :-)

    Mirjam ik heb hier nog steeds een envelopje voor je staan maar ik heb echt geen adres van je.
    Misschien wil je het sturen naar wings2serve@tele2.nl dan heb ik nog een ietsiepietsiekleinigheidje voor je :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha inspiratie achter mijn luikies ☺☺☺
    owww dat doe je knap hoor met je tong....kan zo alles naar binnen werken als het nodig is whihihi
    en dan durven ze nog te beweren dat je aangekomen bent....tegen een DAME !!!! foei, je ziet er geweldig uit anne ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterre en cehabo12 april 2013 om 11:55

    hee Anne is was ook behoorlijk aan de maat zei de DA steeds en toen aan de carnibest (een heerlijke worst) en jawel ik viel aardig af!!!! ben een aardige slanke "oma" ahum!!! fijn w-kent!!Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met echte dames spreek je toch ook niet over hun gewicht, je ziet er prima uit (dat willen alle dames tenslotte horen:-)) Wat een grote loeplapper heb jij zeg, voor zo'n petit hondje...hihihi...wel makkelijk! Hoop dat je lekker veel ideetjes hebt opgedaan achter de luiken!! Fijne dag! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen