CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 22 april 2013

Dag 217 Lichtje

Allerliefste jij,

zoals je ziet, is jullie lichtje weer in gebruik. Deze keer is het voor mijn buuroompje Peter. Helaas, helaas heeft hij een oneerlijk gevecht verloren. Lag niet aan hem hoor, hij heeft als de koning der dieren gevochten. Het mocht niet zo zijn.... Weet je nog dat jullie voor hem en tante Marianne ook een lichtje gemaakt hebben? Dat houdt hen nu gezelschap, mooi he?

Dat is een alleraardigst drankje, dat ziet er heel aangenaam uit! Vrouwtje kan een groen drankje maken, schijnt ook erg lekker te zijn. Heb ik nog nooit geprobeerd, beetje jammer.. Als wij nu eens samen een drankje doen? Dan kunnen we er alles in doen wat wij lekker vinden! Nomnom, goudhaartjes en eendenpootjes...

Leuk he, dat we gewoon met z'n allen bij tante Trui mogen voor de hunniemoen? Wat mij betreft kunnen we saampjes ook wel in een pucktentje, of in zo'n tentje als Pip heeft. Kunnen we lekker dicht tegen elkaar aan.... Knuffen, jeej!

Enne, dat Koningslied... Dat staat gewoon weer op het menu! Ik vind het belachelijk. Ik zeg, betijds naar La Belgique, au revoir kaaskoppen!

Zoooo.. en dan ga ik nu Vrouwtje weer knuffen. Kan ze wel gebruiken, een dikke Anne-knuf. En laat ik daar nou heeeeeeel goed in zijn... Maar dat merk je ook nog wel!

Veel liefs van je allerliefste ikke, xx


3 opmerkingen:

  1. ga vrouwtje maar flink knuffen na zo een moelijke dag
    je staat wel prachtig op de foto zeg

    wat leuk dat jullie naar tante Trui mogen whihihi♥

    liefs en megaaa knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef het vrouwtje maar een troost knuffel, en wat het kroningslied betreft, jammer dat het zo uit zijn voegen getrokken is, laten we gewoon het Wilhelmus zingen, klaar!!!
    Maar dan zitten jullie al in de PIP tent,
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je met je knuffeltjes je vrouwtje goed kan troosten, lijkt me zelf ook wel leuk, zo'n echte Anne-knuf!

    BeantwoordenVerwijderen