CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 13 april 2013

Dag 208, Slang


Lieve Jij,

Hoe later op de avond hoe schoner de bullen haha.....Jaaaa lange dag hier op het landgoed. De dag van de gasbranderslangen! Jeujjjjjj dakbedekkers, gasflessen, vuur en ik de opzichter! Dus toen het dak helemaal dicht was en waterdicht gingen we aan de biertjuuuus, nommenommenom. Lekker hoor om een bouwvakker te zijn!
En.....ik weet nu hoe het moet dus kan zo het dakkie van de pipowagen leggen, weet zeker dat Essebes de bouwvakkersvrouw mij gaat helpen!

Tuuuurlijk mag jouw vrouwtje naast meneertje Dirk zitten tijdens de ceremonie....alhoewel meneertje Dirk mauwt dat hij liever op haar schoot ligt kan dat??
Moet er wel bij bij vertellen dat hij gratis een tapijtje achter laat..

Maar ik ga nu echt slapen ben zo allemaggies moe.......

Liefs Ik

4 opmerkingen:

  1. Sterre en cehabo13 april 2013 om 12:48

    hee super bouwvakker!! jij bent ook van alle markten thuis!!! en een tapijtje min of meer.... moet kunnen!! Bjorn slaap lekker na zo"n heftige dag slaap lekker!!Srerre xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Koning Hommel als opzichter, wat zullen die bouwvakkers er de vaart in hebben gehouden, je hebt toch wel met het bier gewacht tot alles af was hé
    goed gedaan opzichter ga nu maar lekker slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij samen met Essebes het dak van de pippowagen leggen, dat wordt vast grote lol! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat knap bjorn je bent echt de hele dag in de weer geweest ik hoop dat je ook heerlijk hebt geslapen

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen