CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 4 april 2013

Dag 199 Gloria!

In de gloria, in de gloriaaaaaaaa.......Hieperdepiep: hoeraaaaaaaa!

Van harte lieve hommel, met je Essebes! En natuurlijk ook met jezelf, gossiepietje, wat waren we benauwd. We waren heel bang dat het helemaal niet goed met je ging... Maar we zijn hartstikke trots op je, natuurlijk laat je ons niet in de steek. En al helemaal niet op de verjaardag van Essebes.

Heb je vandaag ook je diadeem op? Hij staat je nog mooier dan ik had verwacht. Super! Je bent gewoon een metrobull en zo is het. Zeg dat maar tegen Silje.

En dan komt nu mijn vraag numero dos: welke maat heb ik? Jaja, weer een strikvraag mensen!

Vrouwtje gaat vanavond weer in een strik liggen en ikke lekker op de bank. Ik ga gauw naar dromenland, gauw naar jou mon amour!

Boel xxxxxxxxxxxxxxxxxx voor jezelf en voor Essebes een dikke bullenknuf. Geef je 'm door ajb?
Je Anne

5 opmerkingen:

  1. owww anne wat sta je er ook feestlijk op ♥♥
    ik denk dat jij maatje S hebt....whihihi
    enne knuffekes voor jou en je vrouwtje

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera, ook jij een klein beetje boel gefeliciteerd, je maatje ik houd het op een mmmmmetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat mooi hoor.
    lekker feestelijk

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie je er weer mooi uit !

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie fleurige ketting om...staat je fantastisch, ben er gewoon jammeloers op! Ik denk trouwens dat je maatje P hebt (maatje Petite)!xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen