CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 31 mei 2013

Dag 249 Treat

Hallo Tweet-Heart!

Heb je een lekkere relaxdag gehad? Ik in ieder geval wel! Vrouwtje was vandaag thuis, dus ik heb een oogje in het zeil gehouden, of ze op tijd haar rust pakt enzo. Zitten is nl het nieuwe roken, wist je dat al? Heb ik geen last van, hoor, maar voor de tweebeners schijnt het niet goed te zijn om veel te zitten. Vrouwtje zit nogal eens achter de lap, dus heb ik haar vandaag maar eens goed uitgelaten. Was heerlijk! Het zonnetje scheen, de wind woeide lekker door m'n vachie.

Leuk nieuws: morgen hebben Vrouwtje & ik jubileum! Dan zijn we al twee jaar bij elkaar, leuk he? Misschien dat ze morgen dan alsnog het toilet met me wil leeglebberen.. Denk het eigenlijk niet. Heb jij nog leuke ideeën? Toch m'n zakgeld maar eens natellen. Hoewel mijn knufs & kussen natuurlijk onbetaalbaar zijn! Ik heb mijn verwennerij alweer in de pocket, jeuj, I love peanutbutter!!

O ja, het logo... Dat wordt natuurlijk een Hommel en een Vlinder! Kannietanderstoch? Check!

Gaan jullie van het weekend nog naar de Rijn? Doe je dan de groetjes aan de familie Koe? Fijn dat ze de boel willen kortwieken. Hoewel een grasmaaierritje ook wel errug leuk is natuurlijk...

Fijn weekend liefje, geniet ervan!
xxx Je Vogeltje

4 opmerkingen:

  1. Ik denk dat pindakaas lebberen toch meer kans maakt dan toilet lebberen ;-)
    Maar je kan nooit weten .........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat fijn, maak er samen een leuk dagje van! Zo 2 jaartjes bij elkaar zijn, ja doe maar eens iets zot! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een bijzondere dag die 1 juni meneertje Dirk jarig mijn vrouwtje jarig en jullie 2 jaar bij elkaar!!! fijne dag enne.... niet in 1x de pindakaas pot leeglebberen he!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel mooi jubileum! Een super gezellige dag saampies, maak er wat leuks van...lekker hoor peanutbutter lebberen, is ook een manier om je potjes goed leeg te krijgen..hihihi Dikke knuffel xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen