CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 29 mei 2013

Dag 247 Twiettwiet

Sweetheart!!

Wat een lief Hartediefje...Hoe is het vandaag gegaan, heeft ze geluk gebracht? Had je nog laagjes aangedaan? Ikke niet hoor, ben wel binnengebleven! Gisteren bij tante Anita was het bull druk en morgen ga ik weer, dus heb vandaag Anne Quality Time gehad. Heerlijk!

Ik heb me niet verveeld hoor, want terwijl ik de binnenkant van m'n luikjes aan het bekijken was, heb ik ook meteen een brain dump gedaan over Vlinder & Hommel. Ik vind dat we het groots moeten aanpakken. Ik zeg: we gaan over de grenzen. We beginnen in la Belgique, ik heb namelijk gehoord dat daar een wit kapoentje woont dat ook helemaal into recycling is. Mocht wit kapoentje interesse hebben, dan kan ze  haar cv opsturen, met foto svp. Toch, lieve Hommel? Als we dan toch op onze honingreis zijn, dan kunnen we meteen de boel gaan verkennen. En patatekes eten, jeuj!

Enne.... volgens mij hebben we nog geen logo. Dat moeten we natuurlijk wel hebben, dat kan dan op onze snail mail en onze website. O ja, een Twitteraccount moesten we ook maar meteen aanmaken! Twiettwiet....
Ben ik nog iets vergeten? Ik hoor het nog wel.

Dag dag lieverd, je vogeltje gaat op stok!
xx

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig!, maar ook nog twitteren, wordt wel veel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, jullie gaan wel op de moderne toer hé :-) Ik heb zelfs geen twiettwiet-account :-) Maar goed idee, kom maar lekker over naar La Belgique, wit kapoentje vind dat dik oké!

    BeantwoordenVerwijderen