CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 22 mei 2013

Dag 240, Sunshine


Sweety!

Ja die week was zalig! Even lekker bijkomen en uploaden....

Vandaag zocht Essebes de zon! Zoek de zon.........
Dus wat heb ik gedaan toen ik die warme gele bol niet kon vinden??
Ik heb me verkleed en geblaft hier ben ik het zonnetje!!!!!

Essebes is acuut gesmolten van liefde hihi en jij en jullie? Essebes had nog nooit met de zon geknufft maar vandaag dus wel. Heerlijk zacht, warm, mooi en lief riep ze.

Wat een toffe oeranje bull zeg staat deze nu in casa di Anne??

Ik ga nog even sunshinen........laters, X

Je Sunhine 4 ever

5 opmerkingen:

  1. Ik zing nu (niet geheel toonvast - sorry daarvoor):

    You are my sunshine my only sunshine you make me happy when skies are grey
    You'll never know dear how much I love you please don't take my sunshine away

    x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helloooo sunshine!! Als de echte zon dan niet wil komen, ben ik ook al heel blij met jou hoor als stralend middelpunt in je mooie gele outfit:-))xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een lieve superzon! Kom je hier ook een beetje warmen?? Is Essebes helemaal gesmolten of is er nog een beetje over? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig shirt heb jij aan !!! welk oeranje feest ga je nu weer vieren?? staat je goed! ik was vandaag bij de DA en heg een allergie vraag me niet waarvan maar ik vreet mijn rechterpoot bijna op .. een spuit en pillenkuur auwauw arme ik!!!ga nu snel snurken!!!! fijne avond Anne en Bjorn en welterusten Sterrexx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww you make me love you ♥♥♥ wat een gave foto

    knuffels jenneke

    BeantwoordenVerwijderen