CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 24 april 2013

Dag 219 Moe

Hallo allerliefste kroonprins van me,

sorry dat ik zo laat ben, ik was een beetje in slaap gevallen, Vrouwtje was druk en toen was het al weer bijna bullenknortijd. Maar er wordt hier niet gesnurkt voordat er geblogt is, dus luikjes open en blaffen maar, allez!

Gisteren waren wij bij de andere buurtjes om wat bij te praten enzo. Ik heb me heerlijk op de bank gevleid, tussen grote en kleine Mirjam. Heel grappig, vroeger was Vrouwtje grote Mirjam, nu niet meer. Nu is ze kleine Mirjam, want dochter des huizes is groter gegroeid! Ook best bijzonder, de buuf vindt hondjes niet zo leuk. Ze is wel met honden opgegroeid, maar die lagen dan buiten in een hok. En toen ze mij leerde kennen, vond ze me bulltastisch! Logisch, natuurlijk. Ik heb bij iedereen op de bank gelegen, geknuft en gekust. Kortom: geslaagd avondje. Zo gezellig dat ik bijna hulphond moest zijn voor Vrouwtje. De neutjes vielen blijkbaar goed. Buur kwam vandaag Vrouwtje met de ketel helpen, dat moest ik natuurlijk goed in de gaten houden. Check, check dubbelcheck! Daarom ben ik nu zo laat. En moe!

Wat zijn de potten mooi! Wat zit er een lief hartje bij mijn A.... Vind ze prachtig, groot compliment voor Annemarie! Trouwens....... wat vind je van voordrachten op ons feessie? Als het maar geen onderbroekenlol wordt, dan vind ik het wel best. Of misschien een ABC-tje:

A is van Anne, jouw Queen to be
B is van Bjorn, de koningen der bullen who loves ME
C is van Cadeau....

Ik ga het natuurlijk niet verder afmaken, dat mogen de gasten doen. Wij hebben wel andere dingen aan onze bol! En dan ga ik nu gauw onder zeil, dag dag lieverd!

Je Queen to be, A xx

1 opmerking:

  1. D is van doggies, want jullie zijn alletwee zoo lief
    E is van Echt heel leuk, dat vind ik van elke brief

    BeantwoordenVerwijderen