CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 9 april 2013

Dag 204, Beroemd


Lieve Bloem

Wat een toffe retro stretcher zeg! Essebes heeft er gister ook naar gezocht maar nope bij de kringloop in Tiel,,,,,,helaas!
Wel stoepkrijt voor op het werkbord maar daar hebben wij niks aan heh! 

En kijk mij nou eens, Koning Hommel Lex! In de Me and My Cat hoe gaaf is dat?! Met tante Carin haar kroontje. Nu weet heel poezen-lief-hebbend Nederland dat wij de koning en de koningin worden whiehaaaah.
Kan je wel verklappen dat Pip en Essebes het spaans benauwd kregen toen ik vorige week niet zo lekker in mijn vachtje hing. Ze dachten ojeeeee straks heeft de koning vleugels en ligt hij in de winkels. 

Zal je nog eens wat verklappen......de tuinders zijn volop goudsbloemen en afrikaantjes aan het kweken voor onze dag, oeranjuuuuuuuuuh boven en in de tuin!

Ik ga nu dromen over oeranje bruidstaartjes want ben kapoerie.....heb namelijk met Sterre en Bep lekker gelopen langs de Rijn. Sterre even onze kroonplek laten zien. Sterre heeft wel even 2 nijlganzen weggejaagd die wilde in onze boom een gezin gaan stichten.....Ik vond het niet zo'n ramp maar Sterre blafte kssssst straks poepen ze op de koninginnenjurk van Anne di Maxima...Oops nee dat kan niet. Bep heeft ze toen even naar een andere doorzonwoning geblaft.

Liefs van je Koning

4 opmerkingen:

  1. Sterre en cehabo9 april 2013 om 12:00

    zo koning Lex jij bent er helemaal klaar voor!!! is je bruid dat ook??? en natuurlijk kan je niet hebben dat de ganzen jullie huwelijksplek bevuilen haha gr.Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ha ha ha een brede smile hier, wat en voorbereidingen zeg en heeeeej lief hommeltje helemaal beroemd in een poezen - katten blad whihihihi hoe tof is dat he

    liefsss jenneke

    BeantwoordenVerwijderen