CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 30 november 2013

Dag 417 Training, inspectie, bezoek & bipsen.





Liefie!

Vandaag ben je wel klaar met dweilen, toch? Want daar was het veel te mooi weer voor! Ik heb natuurlijk weer getraind vandaag en daarna zijn we met een paar nog een wandelingetje gaan doen. De wippet is Teun en het blondje is Lady. We kunnen heel goed met elkaar overweg en de baasjes ook, gezellig! Ik ben vandaag megavaak door de tunnel gegaan, ook nog een paar keer over van die hindernisjes en ook nog over een soort tafel. Ging keigoed! Vrouwtje helemaal happy, ze kreeg zelfs een dikke duim van de trainer.

Gisteren heb ik het druk gehad, joh! Vrouwtje was de hort op en ze had de papierbak laag gezet. Expres natuurlijk, zodat ik die goed kon inspecteren. Daar heb ik me aangenaam mee verpoost, vooral met de verpakkingen van de vis en de choco. Nom! Ja lieve tweebeners, ik weet dat ik geen choco mag. Maar er zaten nog ieniemieniestukjes in de verpakking, zou zonde zijn om die zomaar weg te doen. Vrouwtje laat echt geen grote stukken zitten, hoor!

Daarna kwam de ketelmeneer en ik heb heel goed opgelet. De gereedschapskoffer heb ik ook geïnspecteerd. Bep en ik kunnen wel een installatiebedrijf beginnen! U vraagt, wij klussen. En kussen! Tis dat onze ketel zo hoog hangt, maar anders had ik 'm wel ff gefixt.

Wat een verhaal van Rein! Dus het onderzoek is wel gedaan, maar als je de uitslag wil weten, dan moet je dokken? Tsss... Misschien moet je een hapje uit de bips van dat dokkie nemen, dan luisteren ze wel. Mocht het pittbulbelletje van Essebes niet lukken. Komt vast goed schatje.

Zooooooooo, en dan ga ik weer dutten. Ben best moe van vandaag. Morgen ga ik ook nix doen, want ik ga maandag en dinsdag naar tante Anita. Dus je snapt, dan moet ik wel een megadut doen om daar een beetje uitgerust naartoe te gaan.

Tot morgen liefje! xx Je Anne

Hier liet ik de anderen even zien hoe het commando Zit uitgevoerd moet worden. Men ritselt met een zakje en huppekee, bips op de grond. Easypiesie!

2 opmerkingen:

  1. je bent weer aardig druk geweest!!! ik pikte van de week bijna een koekje van de tafel (hadden ze ook weer door!!)
    goed hoor!! zit en jij doet het natuurlijk!! fijn w-kent!! S

    BeantwoordenVerwijderen