CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 17 november 2013

Dag 407 Herder

Lief Zonne-Bulletje van me,

Wat fijn dat je het zonnetje hebt gezien gisteren! Bij ons was ze niet te vinden, wij hadden een kleine wereld.. En nat! Die kruik is voor het Vrouwtje, die heeft altijd van die kouwe pootjes. Daar wil ik niet bij in de buurt liggen. Heel toevallig lag ik nu wel bij het kruikje in de buurt, maar ik ben zo'n hotdog, ik heb dat niet nodig. Dat snap je!

Het was druk gisteren! Vrouwtje en ik zijn naar Omaatje geweest en met z'n drietjes zijn we naar de kringloop geweest en ook nog naar een soort park. Zielig he, herders mogen daar niet naar binnen! Ik ben natuurlijk wel naar binnen getrippeld. Ik ben tenslotte een bull. De kringloop was wel okay, Vrouwtje heeft weer een snoepbal voor me op de kop getikt. Met worteltjes! Die had ik nog niet, dus daar ben ik wel blij mee. Voor zichzelf heeft ze hele rare schoenen meegenomen, met ijzers eronder...

Vandaag hebben we een rustig dagje, lekker chillen. Zijn jullie nog naar de Rijn geweest? Hoe is het nu met Essebes?

Veel liefs amour, tot morgen weer!
xx Je Anne

2 opmerkingen:

  1. ohooooo discriminatie voor herders ..... moeten ze maar duidelijk zijn..... andere grote honden mochten dus wel haha

    en jij bent al warmbloedig van de liefde

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen