CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 3 november 2013

Dag 397 Bullenboek

Liefje!

Moet je nou eens kijken wat Vrouwtje vandaag vond! Een boek met jou op de kuffer! Eerst dacht ze nog dat het boek over you & me zou gaan (al vroeg ze zich wel af wat die blonde dame daar dan deed), maar dat was toch niet zo. Koel, he? Moeten we misschien toch ook  maar eens over gaan nadenken. Een ootoobioografie! En dan gaan we saampjes op tournee. Door heel Nederland en la Belgique!

Wat een leuk ganzenzusje hebben jullie! Ze klinkt heel ondernemend, Pippi op stap in de Ganzert. Kan het me ook wel voorstellen, dan ben je de nieuwste ster van Ingen en omgeving, dan moet je toch wel ff kennismaken met die omgeving. Wat denk je, krijgt ze ook haar eigen blog? Dat zou leuk zijn! Ben wel benieuwd naar haar avonturen. Samen met Boss natuurlijk!

Gisteren was ik met Vrouwtje nog ff op stap geweest, naar het centrum van de Graaf. Waren we met z'n tweetjes naar toe getrippeld. Vinnik altijd heel leuk, want daar ruikt het heel anders dan hiero. Ieder hoekje heb ik gesnufd. Vrouwtje werd er een beetje iebelig van, Anne, kom nou......... Okay!

Liefje, ik geef je een heeeeeeeeeeeeeeeeele dikke en warme zondagskus! Tot morgen weer amour!

Je mede-schrijfster Anne xx

2 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je op stap bent geweest anne.... ;liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n cover kan het niet anders dan een goed boek zijn ... heb het uiteraard over het hondje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen