CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 15 november 2013

Dag 405 Slapie

Lief!

Wat een bulltastische kerrustboom! Wat goed dat je die voor onze Pipowagen geregeld hebt, hij is super! Leuke rode lichies erin... Heel sfeervol! O ja, ik wil ook heel graag raampjes met latjes, echt oud-Hollands. Krijgen we ook luiken? Jeweetwel, met een hartje eruit gehaald?

Heb je een fijne dag gehad, amour? Ik heb niet veel gedaan, beetje Vrouwtje in de gaten gehouden. Ze heeft nl wat last van haar lijffie en ik heb goed gekeken of ze haar rust wel op tijd heeft gepakt. Af en toe een beetje knuffen met een Fransje en een rondje lopen doet wonderen! Ik zag trouwens dat je je avondyoga opgepikt hebt, wat goed!

Morgen drukke dag, eerst naar de training en daarna door naar Omaatje. De dames hebben allemaal wilde plannen, onder andere de kringloop hoorde ik voorbijkomen. Ik duik dus gauw weer onder m'n dekbedje, snurken!

Dag moppie, tot morgen weer,
Je Anne xx

2 opmerkingen:

  1. ik dacht al... wie ligt daar nu!!! haha snurk-xe en pas mar goed op je vrouwtje ! fijne dag morgen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahaha die foto is geweldig ..... ik wens je een fijne training alvast

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen