CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 23 november 2013

Dag 410, Kdootje


Sweetheart,

Waar ik mijn tuinklompje had neergezet?? In de brievenbus aan de weg! Dat leek mij wel zo handig voor de sint. Want ons dak is best wel moeilijk voor Schimmel en de schoorteen is vrijdag net geveegd en weer mooi schoon....En.....ik werd beloond hoor voor mijn meedenken want......in mijn klomp lag een kdootje. Een heeeeeeele mooie strik. sint had in Belgiƫ inkopen gedaan bij de zwerfhondjes.

Volgens Beppy hoort de strik om mijn nek tssssss. Ik vind hem om mijn bullentoet veel feestelijker.
Leuk Kdootje heh?? Dankuwel sinterklaaaaaaaasje

Verder ben ik blij dat de AGA weer volop loeit en dat de houtkachel weer veilig kan branden. De kou kost mij namelijk bergjes met energie, pfffff

Blij ook dat jij weer thuis bent, Mirjam is nu wel weer genoeg op stap geweest hoor! Home sweet home.

Dag liefje tot morgen......

Liefs van mij met strik, X

4 opmerkingen:

  1. wat een prachtig strikje.
    Dat word met trots gedragen.
    Zo schattig...
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie strik!!! en het werk gaat voor het meisje zeggen ze hier!!haha en fijn dat de AGA weer loeit !!! fijne avond!! S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww staat je geweldig bjorn deze strik

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De strik zit exact op de juiste plaats, mooi hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen