CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 8 september 2013

Dag 349 Poel

 Liefje!

Nou en of de herfst begonnen is! Zie je deze poel? Giganties! En zo waren er heel veel op de Pepperdunes. Daar waren we vanmorgen. Lekker uitwaaien en natte pootjes halen. Fijn! Vrouwtje en ik hebben vanmorgen eerst uitgesnurkt saampjes en daarna uit de veren, in de toet en huppekee, wandelen! Vrouwtje is er trouwens meestal omheen gewandeld, ikke niet, hoor.

Lekker geknuft gisteren? Tjongejonge, Essebes heeft wel ver gelopen gisteren, knap hoor! Kan me wel voorstellen dat je haar gemist had.

Was ik nog vergeten te blaffen: ik hoef niet meer terug naar de fiesiejojo. Vrouwtje en hij hebben saampjes geblaft en het gaat zo goed met me, dat ik niet meer hoef. Fiesiejojo heeft ook last van z'n hartje (zijn er wel veel, he, de laatste tijd?) en hij kan nog niet zoveel tweebeners en viervoeters behandelen als eerst. Als ik dan niet meer kom, dan kan hij weer iemand anders trekken & douwen. Als ik weer last krijg (hoop het niet!), dan blaft Vrouwtje gewoon weer voor een afspraak. Okay!

Oooo, morgen ga ik iets heel leuks doen, zegt Vrouwtje. Hmm.... Ben benieuwd! Hele fijne zondag nog amour, je zult wel lekker dicht tegen Essebes aanliggen. Geniet ervan schatje!

Kuzzzzzzzzz, je Anne xx


2 opmerkingen:

  1. woooooooooooow wat een plas ! Was vrouwtje op d'r blote kakkies ? Lekker stampen yeah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En lekker warm badje genomen achteraf? :-) Goed dat je niet meer terug moet, weer helemaal oké met jou! x

    BeantwoordenVerwijderen