CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 1 september 2013

Dag 342, Dekentjesdag


Kruimeldiefje!

Vandaag was het wel een beetje herfst heh met die frisse temperaturen en de harde woei. Dekentjesdag dus! Want ik wilde wel lekker buiten liggen.
Vanmorgen was ik een beetje wiebel, wabbel.....moe
Dus toen tante Berna belde of ze kon komen bullengeuren en koffiepraten heeft Essebes gezegd dat ze mij een rustige dag gunde. Maar goed ook want vanmiddag kreeg ik een kleine toeval. Die zat gewoon ff dwars.
Daarna lekker liggen slapen met Pippi Springkous en nu ben ik er weer!

Wit met blauwe stippen nou dat krijg ik er hier niet door hoor. Het plan is dat alle paleisje heel donker gaan worden (zwart) voor een oude look ofzoiets maar we krijgen wel knalrode of roze rode luiken! Dat heb ik wel even bedongen!
Lijkt me wel chique trouwens dus ik kan er mee leven, jij ook
Essebes en ik wilden vanmi al beginnen maar geloof dat de stand van de maan niet zo heel gunstig stond en zelf vond ik het te hard waaien.....bedoel wil geen viezigheid in de verf! En ik was ook een beetje te moe...Morgen!

Beer zit in Luxemburg en staat nu onder de douche na 160!! km op zijn racefiets en komt dan weer naar huis. Vannacht hebben we allemaal goed op Essebes gepast. En vanmorgen liepen Essebes en ik al om half 7 buiten de zon was er nog niet eens.

Nou kruimeldief tot morgen ik ga nog even relaxen....

Knuff van je dekentjesman

1 opmerking: