CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 3 september 2013

Dag 344, Lappenmand


Lief hoedje,

Zo jij bent al klaar voor prinsjesdag met je prachtige hoofddeksel zie ik. Nu denk je wat heeft de koning nou op zijn hoofd??
Ik ben solidair met Ronald-Lex. Essebes heeft mijn knie ook even ingepakt en gelijk mijn hoofd hahaha
Saampjes met Ronald-Lex in de lapjesmand! Alleen is ook maar zo alleen of niet?

Maar verder had ik best een goede dag vandaag. Heb zelfs weer geholpen in de hommeltjestuin.

Jij ook een goede dag?

En morgen weer volop zomer daar kijk ik toch zoooooo naar uit, love it!

Nou liefje ik ga nog even een rondje buitendiertjes doen met Essebes. Gezellige avond en ruiken de theetjes van Mirjam lekker??

Liefs van Lapje

3 opmerkingen:

  1. Whahaha...we liggen in een deuk hier op de bank!! Ronald Lex zit naast me met zijn pootje omhoog en ik heb hem even dit blogje laten lezen, er verscheen toch echt een hele brede grijns op zijn gezicht hoor en hij is erg onder de indruk van je hoofddeksel :-) geniet ze morgen!! xxx...Maddy & Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwww geweldig!!!! En zooooo lief die solidariteit *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwwww geweldig!!!! En zooooo lief die solidariteit *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen