CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 5 september 2013

Dag 346, Mannen van de Bouw


Lief,

YEZZZ boven de 30 graden dus weer energie voor 10! Ik hoorde dus vandaag bij de mannen van de bouw! De opbouw van ons liefdesnestje.
Kijk de onderlaag van ons nieuwe dak is al gebrand, jihaaaa
Het gaat als een speer mijn lief. Maar ik heb er als bouwopzichter ook goed de wind onder....

Alle dakrommel is ook al opgeruimd het is fantiestas. Wat een bouwteam.
Ik hoorde Essebes al over een Bepstee, jippie! Met luikjes en hartjes erin.....

Ben nu dus wel een beetje boel moe maar...Essebes en Beer hebben 3 keer een minivakantie ingepland. Omdat ik zo tob met mijn hartje gaan ze niet weg (jippie) maar hebben ze wel 3 lange weekeindes vrij en dit is de eerste hiephoi!
Morgen dus uitslapen en chillen hoe fijn....
En nu met een druivensappie op de tuinbank

Tot morgen kijk al weer uit nar je belevenissen.....

Kus van Bjorn de Bouwer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten