CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 6 september 2013

Dag 347 Bommetje

Lieve Bouwvakker van me,

wat zijn jullie goed bezig! Jullie gaan als de gesmeerde blixem, super zeg! En wat heerlijk dat jullie gewoon drie vakanties saampjes hebben. Doen jullie goed! En jullie hebben groot gelijk, want wat wil een bull nou nog meer? Goed gezelschap - check. Mooi weer - check. Lekker eten & drinken - ook in de pocket. Mooie uitzichten - jep. Kijk maar uit, anders wordt Ingen nog overstroomd met toeristen.

Ik heb een leuke dag gehad vandaag! Bij de ochtendwandeling kwamen we een ander hondje tegen en ze had een bal bij zich. Ze vond het heel leuk om naar de bal te zwemmen. Daar vind ik nix aan, maar heel hard blaffen en langs de kant rennen, dat vind ik wel tof. En toen viel ik in het water... De rand was iets dichterbij dan ik in de gaten had. Maar ik ben een stoere bull, he? Hup eruit geklommen en weer rennen! Naja, en toen donderde ik weer in het water.... Vrouwtje hartverzakking.... Nix aan de poot, natuurlijk, huppekee er weer uit en weer rennen! Ik heb zo'n vier keer bommetje gedaan, leuk!!

We zijn ook weer naar Dokkie geweest, voor m'n bultje. Dokkie denkt dat het een ontsteking is. Nu heb ik hele vieze witte snoepjes gekregen, nix an! Kheb zo'n vermoeden dat ik die de rest van de week nog wel in m'n bekkie gedauwd ga krijgen. En ik moet weer badedasbadderen. Als de bult dan niet kleiner is geworden, dan gaat Dokkie er een naald in steken. Nou.... Dat lijkt me niet zo leuk. Duim je mee lief, dat er geen naald in hoeft? Verder was het heel gezellig weer, ik heb lekker met Dok geknuft en ik heb weer veel andere viervoeters ontmoet. Een heule grote poez! Denk dattie nog groter was dan ikke. Maja, hij zat in z'n mandje, anders had ik wel ff willen meten. Vrouwtje vond 'm heul knap!

Na Dokkie zijn we ook nog ff naar de dierensjop geweest, ik had wat dingetjes nodig. Ik heb een hele koele band gekregen, zodat iedereen me goed ziet in het donker. En een lekker vegakauwbotje, nom! Ze hadden heel veel leuke en lekkere dingen, kon bijna niet kiezen!

En nu ga ik voorsnurken amour, morgen weer training! Wens je Essebes heel veel succes morgen?
Dikke knufffffffffffffffff!
Je Zwem-Bull


2 opmerkingen:

  1. haha ach arm bulletje :-) actief genoeg ! en een bulletje met een bultje.. moet kunnen

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met je bultje...en het slikken van de vieze witte pilletjes :-) xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen