CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 27 januari 2013

Dag 132, Rustdag


Lief renmeisje

Bep en ik hebben vandaag een verplichte rustdag. We hebben allemaal schone bedjes èn voor de AGA, in de zonnetent en zoals je ziet de Bepstee.
Jeujjjj met mijn lievelings-overtrek en oeranje plaid. Nou dan is een beetje chillen heel niet vervelend.

Ik ben snachts aan het spoken zegt Essebes. Ik ben gewoon af en toe de weg kwijt en dan kom ik niet meer in slaap. Had opaatje Ro ook zijn laatste jaren dat weet ik nog. Maar heel niet vervelend hoor want dan komt Essebes naar beneden en dan gaat ze bij me zitten. Daar word ik dan weer rustig van en dan slaap ik lekker verder.
Ze gaat zo meteen ook mijn bloemetjesflesje aanpassen, je weet wel Bachbloesems noemen ze die.

Heb Essebes en Berry nog wel even geholpen ze waren druk in de binnenkamer/buitenkamer. En Essebes bracht een hoop spullen naar de pipowagen in wording. Dus ik liep wel mee, bedoel dat wordt onze liefdeswoning toch? Maar het lekt er wel een beetje binnen dus voorlopig kruip ik maar weer even in de Bepstee.

Knuff van ChillyBjorn

1 opmerking:

  1. Ohh...Bjorn je moet Essebes niet zo uit haar slaap houden hoor! Wel goed dat je geholpen hebt:-) Knuffel..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen