CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 12 januari 2013

Dag 117 Heppie Birthday!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag mijn allerliefste Bullenman!

Jij bent echt lekker lang jarig! Al boel presentjes afgelopen week en vandaag ook nog boel pos.... Tante Pos vond onze pos voor jou zo leuk dat ze er zelf nog even van wil genieten... Hopelijk komt dat van ons maandag!

Eigenlijk had ik mijn feestkledij voor jou willen aantrekken, maar ik was zo moe. Ik heb weer heel hard getraind vandaag, ik moest door een tunnel en over hindernissen. Die tunnel rook zo lekker, daar heb ik lekker lang in gesnuft. Was niet de bedoeling, ik moest er dooooooooorheen rennen. Jaja, ik ben geen herder! En dat klaverblaadje, poe, Vrouwtje & ik werden er gewoon duizelig van. Hop, langs, hier, daar, draaien, hop, langs... Ik ga dat natuurlijk niet in een keer goed doen, hè, het moet ook een uitdaging blijven voor het Vrouwtje! In ieder geval maak ik een grote indruk op de cursus. Zei de trainer zelf. Dus.

En nu ben ik moe.... Ik moet ook af en toe kuchen, Vrouwtje houdt het in de gaten. Misschien van de week toch maar ff-ies naar de DA. Vrouwtje heeft vanavond een feessie (ze komt niet naar jou, anders was ik natuurlijk meegekomen!), mooi, heb ik lekker de bank voor mezelf!

Veel liefs amour, geniet van je dag!
xx A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten