CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 10 januari 2013

Dag 115 Ketelmeneer # 4

Lief Neusje-Neusje,

waarvoor werd je opgemeten? Krijg je ook een nieuwe outfit? Zou wel gaaf zijn, zo'n echte Engelse gentlemen-look! Offe.... An English Bobby! Ik kan een man in uniform wel waarderen. Nom!

Maar goed, ik dwaal af. We hadden weer ketelvisite, tjongejonge, tis allemaal wel moeilijk, hoor. En ik doe nog wel zo m'n best om ze te helpen. Is natuurlijk ook eigenbelang, ik wil lekker warm op de bank! Hoewel ik nu natuurlijk wel in m'n eskimopakkie op de bank kan. Nee.... Toch maar niet.

Voorlopig istie weer gemaakt, er komen geen druppels meer uit de ketel. Maar goed ook, die hangt boven mijn brokjes! Stel je voor dat m'n brokjes nat zouden worden... Dat kan echt niet! Binnenkort schijnen er meer heren monteuren over de vloer te komen. Ik heb er nu al zin in!

Vandaag een kort kattebelletje, m'n secretaresse heeft een afspraak en ik mag ook mee.

Veel liefs mon amour....
xx A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten