CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 15 januari 2013

Dag 120, Vegen


Lieve Anne-Art

Woooow echt kunst jouw schaduw-foto! En viel het mee bij jouw dokkie? Essebes had al gelezen dat je gelukkig geen hoest uit de kennel hebt, pieuw.

Enne zie je wat opa doet?? Ik blafte nog opaaaaaa dat is mijn taak! Maar opa maakt een pad voor de postmeneer want ik heb jouw post nog niet gehad, stom heh! Vandaag wel verjaardagspost uit Maastricht gehad. Deze was ook heel lang onderweg geweest. Maar heel niet erg zo ben ik lekker lang jarig, jihaaaah!

Verder genieten Bep en ik volop van onze wintersport, heerlijk. En Essebes die..........haat het hihi. Ze loopt al de hele dag in een skibroek maar ik heb haar latten nog niet gespot.

Nu ga ik even lekker opwarmen voor de AGA, lekker opgekrult in mijn warme mand....

Luv Ya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten