CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 24 januari 2013

Dag 129 Zzz..


Lieve IJsbeer,

wat fijn voor je dat je even wat quality time met Essebes had! Is fijn he, even de boel de boel laten en een frisse neus halen. Fijn dat opa op Bep paste. En wat lief dat je Bep zachtjes wakker hebt gekust. Wat zal ze blij zijn met zo'n lieve broer als jij!

Ik heb gisteren heel weinig gedaan. Nix eigenlijk. Ik was zo moe van het spelen bij tante Anita. En vandaag ben ik weer geweest dus ik denk dat morgen weer lekker ga knorren in de bepstee. Ik heb trouwens een voordeel ontdekt aan de sneeuw! Vrouwtje werkt met slecht weer lekker thuis, das fijn! Deze week zijn we twee dagen saampjes, gezellig.

Wij zijn heel benieuwd naar je nieuwe kussen, leuk! En tuurlijk gaat Essebes een speciaal Bjorn-kleed maken, zeker weten.

Slaap lekker alvast sweetheart!
Dikke knuf, je Anne

Psst... Heb je al gele sneeuw gemaakt? Ikke wel, hoor! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten