CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 6 januari 2013

Dag 111 Oma Down Under

Hallo lieve blubberd!

Wat heerlijk dat jullie strand er weer is! Grappig he, de ene keer istie er wel en de andere keer niet. Bijzonder.

Heb je een fijn weekend gehad mon amour? Ik heb het druk gehad, joh.... Gisteren bootcamp, gelukkig meer voor Vrouwtjes dan voor Bulletjes! We moesten rennen op de trainen, ja dahag! Dat maak ik zelf wel uit, ja. Vrouwtje probeerde het wel, maar met mijn bevallige tankje ging dat toch niet zo heel makkelijk. En ik ben gewoon heel slim, ik neem altijd de binnenbocht. Ha!

Daarna moesten we ook nog een steeple chase doen. Blijkbaar denken ze dat ik een paard ben ofzo. Bij onze andere trainer mochten we zelf bepalen of we erover of erlangs gingen. Ja, die blije Tollers enzo, die gaan er natuurlijk overheen. Maar deze efficiĆ«nte bull gaat er natuurlijk langs! Dat was deze keer niet de bedoeling..  Naja, uiteindelijk heb ik het gedaan en okay, het is best leuk. Ik heb ook nog ffies de groep vermaakt met mijn limbodans, lachen!!

Op de foto ben ik bij Omaatje, daar zijn we naar de training naartoe gegaan. Ik had me heel subtiel aan de voetjes van Oma gevleid, maar het hielp niet, ik kreeg nix. Jammer. Samen met Vrouwtje en Oma ben ik ook nog naar de kringloop geweest, was leuk! Iedereen vond me geweldig, ben boel geknuft. En het rook daar lekker! En ik heb ook nog een hele leuk bulletje gezien, echt heel knap. Ze staat op de blog van het Vrouwtje van gisteren.

Je snapt dat ik vandaag een rustdag nodig had. Ik heb het Vrouwtje op pad gestuurd en ik ben lekker gaan knorren... Heerlijk, zo'n rustig dagje! Morgen ga ik naar tante Anita, dus ik ga gauw in het voren knorren. Slaap lekker alvast!

Slaapmutskussie van je Anne, xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten