CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 2 januari 2013

Dag 107 Modderpootjes

Lieve Niels Holgersson,

wat jammer dat Happy het niet gehaald heeft... Dankzij jullie heeft hij (of zij?) z'n laatste uren in ieder geval in een liefdevol thuis doorgebracht.

Mijn verjaardag was fijn! Het begon met heel veel vuurwerk, leuk he, dat zoveel mensen aan mij gedacht hebben? Het had wel wat minder gemogen, ik was toch wel bang... Gelukkig lag ik lekker onder het dekbed bij Vrouwtje, dat scheelde wel. We hebben een fijne modderpootjeswandeling gedaan, we zijn helemaal naar Velp gelopen. En ik heb heel veel geelhaar gehad, nomnom... Vrouwtje heeft ook iets voor me besteld, dat is er nog niet. Wat het is, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat het jouw lieflingskleur is!

Wel jammer dat je Oudejaarsduik niet is doorgegaan, maar een groene baggerplas is natuurlijk ook niet te versmaden. Nix voor mij, ik loop keurig naast de plasjes. Meestal dan, he? ;)

Vrouwtje & moi wensen jullie en al onze volgers (ook de stiekeme) een bulltastisch 2013, met veel modderplassen, knufs en boel lekkers!

En hier komt de eerste dikke knuffff, vangen!
xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten