CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 31 juli 2013

Dag 310, Wisselvallig


Liefje,

Hellup je moet jezelf niet meer zo goed verstoppelen hoor ik kon je helemaal niet vinden! Ik heb bijna tante steenuil uit haar huis geroepen omdat ik denk dat zij hier de beste kijkers heeft. Maar Silje zag je gelukkig pffffffffffffffff zij heeft ook van die mega-kijkers.

Wat een wisselvallig weer vandaag heh, niks an!!!! Tenminste ik vind het niks ik kijk nu alweer uit naar morgen 30 graden, jeujjjj en hopelijk zonder regen. Want dat gesleep met alle kussens van het hommelhuis en weer naar buiten....

Vandaag had ik ook weer een ongelukje in de badkamer...Nou vindt Essebes dat helemaal niet erg maar ik voel me dan zo rot.
Ik had lekker geluncht en in ene hield ik het niet meer...

Als het goed is ligt onze Pip morgen weer in de winkels ene de column gaat over koosnaampjes. Psssst ze heeft die van mij ook genoemd...

Nou ik ga nog even balen want het regent weer eens.....

Knuff van je zonnegod

3 opmerkingen:

  1. Ik vond het wel lekker hoor dit weer, kon ff van alles in huis doen voor de vakantie. Ach een ongelukje kan iedereen overkomen, niet mee zitten hoor! Ik ga jullie missen!! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee Bjorn soms heeel soms gebeurt het mij ook en dan kijk ik heeeel onschuldig!!! ik was vandaag een beetje lui!! slaap lekker!! en ot morm.... Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi foto Björn, en niks inzitten met ongelukjes, dat overkomt de beste!

    BeantwoordenVerwijderen