CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 3 juli 2013

Dag 282, Kerrust


Slaapkopje,

Nee nee geen afspraken over fritstijden maken hoor je zag er werkelijk schattig uit! Ik maak ook geen afspraken over de tijden wel geef ik altijd mijn go of no go voor het plaatsen van foto.

En nu hoor ik je denken, kerrust? Het is zomer (nou ja opde kalender dan....)
Het komt zo vandaag was Essebes morellen aan het inmaken in de rum en..........dat ruikt naar de kerrust!
Ze moeten ook in de pot blijven tot de kerrust en als oma Grietje dan komt eten op haar verjaardag, 2e kerrustdag dan eten we slagroomijs met morellen die dronken zijn.....
Dus heb ik maar vast een lekkere warme muts opgezocht die helemaal bij de kerruststemming hoort en des konings is....

Hoe was jouw dag bij tante Anita? Nog een beetje de koningin uitgehangen??

Kerrustkusje



6 opmerkingen:

  1. Owwwwwwwww love your koningsmutsie Bjorn :-)
    Gezellige boel daar bij jou met al die dronken morellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat je helemaal top ♥♥♥ alvast in de stemming komen, aan het weer zal het niet liggen lijkt wel december brrrrrrrrr
    knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Straks gaan de dronken Morellen nog kerrustliedjes zingen...hihihi
    Die muts in dat kerrustrood staat je trouwens wel erg goed! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel goed om de tradities in ere te houden!!!! en zeker op 3 juli op de verjaardag van je overgroot opa
    een goeie avond!!! en niet al dromen van de Kermis!!! xx Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij van de morellen gesnoept en anders gesnoven? Het hoofd deksel heb je vast naar moeten zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen