CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 20 juli 2013

Dag 299 IJssie!!!!!!!!!!

Hallo apenootje van me,

hoe waren de aardbeitjes gisteren? Vrouwtje heeft voor mij ook gekocht, gaat ze volgens jullie recept in het witte kastje doen. Ze heeft vandaag bij het kringlooppie rekjes gehaald, gaat helemaal goedkomen! Voorlopig doe ik het nog met m'n perenijssies, ook geen straf!

Enne, een titel voor Sterre... Hmm... moet nog ff verder brainen,  iig iets met Sweet & Fruity, vind je ook niet?

Wij waren vandaag weer trainen, nou... We hebben niet helemaal de schoonheidsprijs verdiend. Niemand had zin! Lady & Teun hebben samen lopen spelen, Teun soms treintje met andere honden en ik heb een beetje lopen struinen. Tralala......."Wat zei je Vrouwtje, volg?" Momentje hoor, hier ligt een brokje, dat moet eerst even op. Anders is het niet goed meer. En er lag ook een heel lekker kotsje, met de brokjes er nog in, zalig!

Zeg, hebben jullie ook zoveel van die vliegen? Word er niet goed van! Ze vinden me nogal aantrekkuluk, ze zitten de hele tijd op me. Op m'n neus, en m'n bips en en en.... En ze zoemen de hele tijd om mee heen, ook nog, kan er gewoon niet van tukken. Nou had tante Maddy een hele goede tip (dank daarvoor!): een plastic doorzichtig zakkie in de deuropening hangen. Dan durven ze niet naar binnen. Alleen zijn ze al binnen.. En nu zijn we een beetje bang dat ze dan niet meer naar buiten durven... :(

Super dat het beter goed met je worstenmeneer! Zal het worstenmevrouwtje ook vast blij mee zijn. Lief dat je je portemeknipje omgedraaid had, zal een leuke verrassing zijn geweest. Wat gaat Essebes maken voor Lady Bep? Een badpak? Tip voor Bep: wat je niet meer aandoet, op internet zetten! Of ruilen, kan ook. Heb je zo een nieuw outfitje voor bijna nix. Ik zou best met Bep willen swappen, maar ja.. Vrees dat ze niet in mijn outfitjes past. Ik zou zo graag een geel-zwart setje willen, dan pas ik helemaal bij jou.. Ik ga het Vrouwtje ook maar weer eens op pad sturen. O ja, Victor doet ook mensen, dus worstenmeneer is van harte welkom!

Dag liefje......... dikke smakkerd van je kringloopgeluktje, fijne nachtrust alvast!
Je Anne




2 opmerkingen:

  1. Tja de vliegjes die al binnen zijn, moet je met iets anders te lijf gaan vrees ik, maar er komen dan in ieder geval geen nieuwe meer bij:-)) Anne..Anne toch, dat je perenijsjes en snoeptomaatjes lekker vind snap ik helemaal, maar kotsjes ?! Jak! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaaaaaaaaaaaa wat een ontzettend gekke foto ! Perenijsjes lust ik ook hoor, mjam!

    BeantwoordenVerwijderen