CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 21 juli 2013

Dag 300, Driehonderd!!!!


Lief koninginnetje,

Dag 300!!!!! En de dag van koning Flip (ooooh nee hij heet Filip, maar Flip is stoerder hoor vind je niet?)
Dus een feestelijke dag om mijn kroon weer op te zetten.
Gelukkig een luchtige kroon zonder metaal, pfffff zou wat zijn in de tropen zeg!

En wie had dat gedacht al 300 dagen aan de liefdesblog. Nee aan onze liefde heb ik nooit getwijfeld maar soms wel aan mijn hartje.
Maar alle noodscenario's over hoe verder die blijven mooi in de la, op slot!

Tante Trui gefelicikwispelstaart met jullie nieuwe Flip, hoezee hoezee hoezee!!!!

En een mooie naam voor Sterre, uuuuuuh ik dacht iets van: onze koninklijke Granny van Flevoland tot Meestrig en Meestrig tot de Noordzee??

Nou ijsjeskoningin ik duik nog even de avondzon ik, kan dr geeeeeen genoeg van krijgen. Ik verwissel mijn kroon even in voor een coole badmuts. Een avondduik in de subtropische schelp sluit ik namelijk niet uit.

Flip veel geluk, hoezee hoezee hoezee

Liefs van je eigen Koning der Hommels

3 opmerkingen:

  1. ik zal het maar verklappen..... tadaaa: Sterre, freule van het Olieland tot Bataviastad !!!! al ben ik niet de 4de koningin van Belgenland een eenvoudige freule is OK!!
    en gefeliciteerd met de 300 blog
    Anne en Bjorn ga zo door!!!XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!! Laat al die scenario's maar lekker liggen in die la (doe hem op slot en verstop de sleutel) ik wil nog hééééééél lang genieten van jullie leuke, lieve, grappige en ontroerende blogjes hoor!! xxxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik zal de felicikwispelstaartjes doorsturen naar Koning Flip, maar hé tegen jouw Koning Hommel, kan hij niet op hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen