CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 26 juli 2013

Dag 305 Goed nieuws

Lief Hans-Klokkie van me,

goeoeoeoeie truuk!! Ik heb 'm vandaag meteen in de praktijk proberen te brengen bij tante Marianne. We hebben daar gegeten, heel gezellig. Eerst zwaar subtiel op schoot, ff knuffen en daarna de oversteek maken naar de hoge tafel. Dat was het plan. De dames waren toch in gesprek. Had ik net een pootje op het droge, hadden ze me in de gaten. Zo jammer... Tis niet gelukt en ik heb het een paar keer geprobeerd. Maar iedere keer hadden ze me in de smiesjes.

En jij, heb jij het nog geprobeerd? Misschien dat je Pip of Bep kunt inschakelen? Dat de een de afleiding doet en de ander de koekies meepikt? Ik zit hier wel leuk naar dat flessie te kijken, maar ook daar heb ik nix van gekregen. Was ook niet erg, volgens Vrouwtje smaakte het naar schoonmaakspul. Lamaar!

Had je gehoord dat we van de week midden in de nacht bezoek hadden? Zijn we dus maar opgestaan, ik heb eerst toezicht gehouden bij de buur toendie de ketel aan het doen was (jaja, ben ook een klusbull!) en daarna zijn we een taartje gaan eten. Naja... ikke niet, want er zat choco in. Maar ik ben wel zalig geknuft door Buuf & Buur.

En ja, Chaos krijgt een zusje, leuk he? Ze heeft een hele mooie naam, Mara. En de betekenis is nog mooier: Mara is een plek waar kansen voor mensen kunnen keren, waar het positieve de boventoon gaat voeren. Dat kunnen ze wel gebruiken... In september komt ze naar huis, dus je snapt dat wij gezellig op bezoek gaan, Vrouwtje en ik hebben er nu al zin in!

En goed nieuws over Karel, Bep's fiancee. Fijn!! We hebben hier de polonaise gelopen, jaaaaaa!!

Zo, dan ga ik nu maffen. Lekker bijknorren nu het afgekoeld is. Fijn!

Dag liefje, morgen wordt het weer warmebullenweer!
xx Je Acrobaatje Anne





Geen opmerkingen:

Een reactie posten