CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 26 juni 2013

Dag 275 Cherries

Hallo Cherry!!

Wat lief, kersjes voor mij, nomnom. Alleen... Hoe heb je ze verstuurd liefje? Per postduif of met tante Pos? Want er lag vandaag nix voor mij in de bus. Niet eens een paar pitjes. Nu hoop ik maar dat ze niet opgesmikkeld zijn. Ik had nl vandaag zo graag met de cherries op de foto gewild. Weetjewel, tres charmaant, met een dubbele achter m'n oren. Olala!

Hoe gaat dat, de kersenpluk? Net als met de druivenpluk, alleen hoger? Wij zouden jullie hier heel graag mee helpen, alleen zijn we niet zo van de hoogtes. We hebben het niet zo hoog in de bol, hihi! Wij staan liever met al onze pootjes op Moeder Aarde. Maar als jullie vino gaan maken van de kersjes, dan zijn we van de partij! Lekker met de pootjes door de kersjes trappelen. En proeven natuurlijk, heel veel proeven. Heel belangrijk!

Zometeen krijgen we visite, ga nog even m'n haar goed doen en dan ik er klaar voor!

Dag lief fruithapje van me, tot morgen! xx Je Anne-Petite

3 opmerkingen:

  1. Nou als er door de kersjes getrappelt gaat worden ben ik ook van de partij hoor...hihihi...lijkt me heeeerlijk! Have fun met de visite...doe geen moeite met je haar, dat aaien ze toch meteen weer door de war:-)! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. morellen heb ik vroeger als kind zijnde geplukt.....samen met sissie gingen we dan met onze mama mee, en het ging per bak ...zo zo zooooo leuk om te doen en elke dag met een rode toet naar huis

    ik wil jou anne ook wel eens met 2 kersjes bij je oren zien ♥

    liefs en knuffies

    jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je teveel op de kersen trapt krijg je heerlijke limo!!! fijne visite !!! en... lig jij daar lekker op je vrouwtjes bed te snurken??? gr, Sterre!!!

    BeantwoordenVerwijderen