CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 8 juni 2013

Dag 257 Hot

Sweets!

Hoest met je liefje? Lekker van het zonnetje genoten? Ik heb vandaag heel hard m'n best gedaan op de training, ik ben er moe van.... Ik lig al de hele middag te knorren. Naja, over onze wellnessresort na te denken, he?

Ik had vandaag wat klierzin, dus heb lekker flauw gedaan. Bietje bij de rest gaan buurten als ze een oefening moesten doen enzo. Bij de andere baasjes checken of ze wat fatsoenlijks te bikken bij zich hadden. We hadden terrastraining, we zaten allemaal in een kringetje en de baasjes moesten in het midden iets te drinken pakken. Wij moesten dan keurig blijven zitten. Echnie! Stel je voor dat er een koekje te halen is! Heb ik dus gecheckt. Helaas, nix te vinden. Maar ik heb ook een paar keer heel goed geluisterd, hoor.

Over je idee: helemaal perfetto, briljant! Wat lief dat de dames Knor hun modderpool willen ze afstaan! En helemaal handig om de tweebeners wat voor de kost te laten doen. Kunnen ze prima. Daar verzinnen we nog wat op! Trouwens, Vrouwtje wil ook wel indeknoopliggenlessen geven. Schijnt heel fijn en rustgevend te zijn!

Zoooooooooo, ik knor gauw weer verder, dag liefje..... Dikke knuf voor jezelf en de rest van de fam.
xx Je Anne

3 opmerkingen:

  1. Klierzin .... geweldig die ga ik ook onthouden ... zal vast wel binnenkort zo een bui een keertje hebben hahahahahaha

    Enne ... voor die indeknoopliggenlessen ... is daar ook een garantiecertificaat bij dat ik weer uitdeknoop kom ... ben niet zo lenig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi gekke Anne...een enorm donderpadje ben je gewoon!!
    "indeknoopliglessen" is dat hetzelfde als in een deuk liggen?? want dat kan ik allangggg, vooral om jullie..whahaha!! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen