CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 13 juni 2013

Dag 262, Dompelplas


Vlinder!

Jij weer in shape met de toverhanden van meneer fysijojooo, ik weer strak door de dompelplas!
Na die warme dagen even afkoelen in het kwelwater bij de Rijn!
Heerlijk net de sauna.....opwarmen en afkoelen zo fijn en zo gezond!

Het water aan de Rijn is weer gezakt, beter!

Ik heb wel heeeeeeeel maf gedaan dus ben nu wel een beetje boel moe. Maar niks is fijner dan aan de Rijn bootcampen!

Jij ook genoten vandaag?? Ondanks dat de zon foetsie was had ik toch een fijne dag!

Nu heb ik wel zin in een extra gezond snackje zal Essebes eens vragen of ik een hard gekookt eitje mag...Heb snaaaaaitrek..

X Hommel

1 opmerking:

  1. aahhh Bjorn wat heerlijk voor je!! kan je die sauna niet ergen bij de Rijn bouwen?? waar waren de koeien??? nou geniet van je eitje en welterusten voor straks xx Sterre

    BeantwoordenVerwijderen