CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 1 mei 2013

Dag 226, Koningsslaapje


Koninginnetje,

Hallo lief, ben je ook zo onwijs moe na de geweldige dag van gisteren?
Ben blij dat we niet direct op honingreis naar het land van tante Trui zijn vertrokken....Ben zo moe.
Ik heb heerlijk incognito liggen dutten in de zon.
Beppy heeft alle fans van me afgeblaft en meneertje Dirk was de uitsmijter aan de koninklijke poort. Zo fijn.
Ik denk dat we de datum van ons honingreisje maar even geheim moeten houden anders hebben we geen tijd voor elkaar....

Het was echt zalig weer om bij te komen.....

Laten we maar snel ons resort openen en daar zelf onwijs van genieten. Misschien kun je de fysio strikken voor heerlijke massages?

Nou lieve koningin ik ga nog even de oeranje bloemetjes water geven, ik heb weer genoeg na zo'n warm dagje......

Een koninklijke kuz, X





3 opmerkingen:

  1. wat jammer dat je zo moe bent... kan ook haast niet anders na al die festieviteiten!!!!maar dat resort houden jullie niet voor jezelf hoor!! ik (tante Sterre) wil heel graag mee genieten!!! rust maar lekker uit!!xxx Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zal ook reuze intensief zijn geweest deze dag,...rust maar heel goed uit
    knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En vergeet je schelp dan niet in dat ressort! Rust maar lekker uit lieve koning! x

    BeantwoordenVerwijderen