CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 30 mei 2013

Dag 248, Kontjes


Tweety!

Hé Tweety goed plan om ook een twitter-accountje te doen...Lekker veel reclame maken over onze welness! Leven in het hier en nu dat is de boodschap, genieten en je laten verwennen...
Een logo nou daar moet ik nog eens goed over prakkedenken maar inderdaad er is nog veel werk aan de welness!

Vanmiddag was ik nog even op locatie en zie je het!!!!

Als het gras twee kontjes hoog is, helahi, helahop
    Als het gras twee kontjes hoog is.......

Dat wordt maaien.....Gelukkig heb ik mijn zitmaaier-rijbewijs!
En wie weet willen de Bertha's het ook wel voor ons doen, de koeienfamilie!

Later in de middag werd het hier nog heerlijk weer dus heb ik nog even mijn buikje laten bruinen, heerlijk!

Heb je morgen een chill-dagje? Ik wel geen tuinders en er is zon beloofd jahoeiiiiii bijtanken!

Knuffff







3 opmerkingen:

  1. Geniet maat lekker, knuffel voor hommel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leven in het hier en nu moet ik nog leren, maar jij bent mijn voorbeeld Bjorn>

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En was het een fijn ritje op de zitmaaier Björn? Groot gelijk man: Carpe Diem! Ik doe met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen