CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 6 mei 2013

Dag 231 Tantetje

Hallo Green Bee,

idd, kransen, daar we niet aan. Een slingertje, prima, maar een krans? Nee, nix voor ons, veel te stijf ook! En natuurlijk wil je iets wat blijft voor Brittje... Wat heeft ze ons een mooi weer gestuurd, heerlijk! Fijn dat je het er gisteren van genomen hebt, lekker. Heb je ook echt verdiend, hoor.

Ahum... ik was iets vergeten. Of liever gezegd: iemand. Over de hunniemoen, ik zou mijn tante Krista ook graag mee willen nemen. Past wel op de boot, he? Ze kan heel goed knuffen en haar schoot ligt heel lekker. Vind jij ook vast. Dr schoot is een beetje aan de kleine kant, maar vooruit. En dan wil ik de neeffies ook wel meenemen...

Gisteren heb ik ook ijverig gerelaxed. Beetje in de zon, beetje uit de zon. ff checken wat Vrouwtje aan het doen is: o nix, helemaal goed. Buiten liggen, binnen liggen. Mijn koffer staat ook al klaar, ik ben nog aan het denken wat ik allemaal mee wil nemen. Misschien moet ik Vrouwtje nog maar eens op pad sturen. Tis tenslotte maar een keer je hunniemoen, ik wil er wel een beetje kek bijlopen, natuurlijk! Nog ff peinzen over m'n uitzet dus.

Dag dag lieverd, ik duik de bloemetjesstretcher nog even op!
xx Je A-M

1 opmerking:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwwww wat lig je heerlijk bij je tante zeg ♥♥♥♥

    liefs en knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen