CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 17 december 2012

Dag 91 Smak!

Hallo sprookjesprins,

ben je al weer wakker? Anders kom ik je wel wakker zoenen, hoor! Hoe gaat het vandaag met je, ben je al wat meer op de poot? Ik kan me best voorstellen dat je gisteren moe was. De hele dag al die gasten entertainen, dat gaat je niet in je koude vachtje zitten.

Ik hoorde iets over garnaaltjes... Dat klonk aangenaam! Het weekend was voor mij ook fijn, ik heb studentenhaver en yoghurt gescoord. Had Vrouwtje speciaal op Anne-hoogte gezet, zo lief!

Morgen krijg ik ook iets lekkers, denk ik. Vrouwtje doet met tante Con een swap, ze hebben cadeautjes voor elkaar gekocht en morgen is Vrouwtje weer aan de beurt. Tante Conny er twee pressies voor mij bijgedaan, jeuj! En Vrouwtje heeft beloofd dat ze morgen een cadeau voor mij uitpakt. Tralala!

Dus je snapt dat ik vroeg m'n oogjes en snaveltje dicht ga doen!

Veel liefs liefste, dikke kus,
Je A xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten