CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 9 december 2012

Dag 83 Warm

Lieve Sneeuwbull van me,

wat had je goed gewerkt gisteren! Helaas zijn je paadjes vandaag allemaal weg... Raar he? Ik denk dat de weermannetjes naar Essebes geluisterd hebben. Zou leuk zijn geweest als de weermannetjes dan meteen 25 graden en een zonnetje hadden gestuurd!

Vrouwtje is al druk bezig met de Kerstpos en die moet natuurlijk regelmatig weggebracht worden. Dat doen we dan gezellig saampjes. Maar net regende het zo hard, dat we alleen naar de briefjesbus zijn gewandeld en daarna meteen weer terug. Het aan- en uitkleden duurde langer dan de wandeling! Vooral Vrouwtje heeft veel laagjes aan, ik alleen mijn trenchcoat. Hihi, ik ben een Frenchie met een trenchie! ;)

Vrouwtje had het al geschreven op Feestboek, maar wat een mooie foto van jou met je Unoxmuts! Ik weet niet of de Kerstman bestaat, maar ik ga iig een mooi lijstje op m'n lijstje zetten. Dan kun jij daar in... Dan slaap ik vast nog lekkerder!

Ik leg lekker warm naast het Vrouwtje op de bank, ik ga weer over jou en onze kroez naar Spanje dromen..

Au revoir mon amour,
Je Anne xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten