CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 13 december 2012

Dag 87 Ziekenboeg

Bonjour amour!

Hoe was je dag vandaag? Ben je al bijgeknuft met Essebes? Natuurlijk leuk zo'n bouwfeest, maar lekker warm thuis knuffen lijkt me dan toch fijner..

Vandaag heb ik grotendeels in de bepstee gelegen, gisteren was ik bij tante Anita. Ik heb me best rustig gehouden, maar ja, dat opzichteren kost natuurlijk toch wel energie. Stel je voor dat ze de bel niet hoort, dan moet ik toch ff waarschuwen. Soms ben ik ook ontvangscomite, is ook erg leuk. Sommige mensen vinden me zo schattig, dat ze me wel mee naar huis willen nemen! Doe ik niet hoor, ik ga alleen met Vrouwtje mee naar huis.

Poe, ik had slecht geslapen, joh.... Vrouwtje bleef maar kuchen en draaien, ik werd er de hele tijd wakker van. Gelukkig waren we vandaag allebei thuis, Vrouwtje achter de compu en ik in de bepstee. Gezellig! Tussendoor zijn we een keertje gaan wandelen, nou... Ik moest een zakje om m'n poot! Het verband is eraf, maar de wond is nog niet geheeld. Ik mag nog steeds niet likken (zo flauw) en er mag geen vuil in komen. Daarom krijg ik dut zakje dus om. Quelle horreur! Ik liep zoooooooo voor schut... Vrouwtje mocht ook echt geen foto maken.

Ik duik de bepstee nog even in, even wat voorslapen.
Sweet dreams cutie! Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten