CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 24 december 2012

98, Nulste Kerstdag


Lief oppasvrouwtje

Zo dat is leuk oppassen op al die krummels. Alleen jammer van dat andere accent zeg maar. En wat een leuk buurmeisje zeg, wij hebben aan de overkant ook 2 leuke buurmeiden. Met hun mama wandelt Essebes altijd.

Wist je dat het vandaag nulste kerstdag is? En vanaaf kerrustavond. Bep en ik hadden vanmiddag kerststress onder de tafel. We vlogen elkaar even goed in de haren. Essebes was boos joh! Ik was daarna ook best heel erg verdrietig want zo bedoelen we het namelijk niet. We hebben allebei soms een kort lontje Bep en ik. Stelletje baldadige bejaarden noemt Essebes ons nu, oops.
Ik verschuil me even achter de kerstwarmers van tante Sas.

Net hebben we heel ver door de uiterwaardes gelopen nu kan het nog, het water komt hoger en hoger. Die plassen vind ik vet cool, Bep iets minder maar ze springt dapper mee.

Ik ga vast kerstliedjes oefenen, XXXX

X van B de Baldadige Bejaarde

1 opmerking: