CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 27 december 2012

Dag 101 Alweer Kerst enzo


Bonjour lieve hoogwatermeester van me,

Woeiii, wat staat het water hoog bij jullie! Gossiepietje heej, niet normaal meer. En wat zit je lief in de Multi-Bull!

Mocht je denken dat Vrouwtje haar vachtje geverfd heeft, dat is niet zo. Dit is mijn tante Krista met op de achtergrond baby Juul en ons buffet, nomnom! We hadden een echte familiedag gisteren, erg gezellig. Ik heb met iedereen geknuft, ook met de visite (nog meer familie) en en passant heb ik ook wat hapjes geproefd. Mocht niet, maar ja, ik ben zo snel... Vooral het Russisch ei was lekker! De dames hadden veel te veel te eten gehaald, dus ik mocht helpen met opruimen. Garnaaltjes, zalm en witvis heb ik allemaal opgeruimd, goed he?

Vandaag brandt het herdenkingslichtje voor ons boxerdinnetje Seleka. Afgelopen maandag is ze de Regenboogbrug overgestoken en vandaag is ze gecremeerd. Morgen komt ze gelukkig weer thuis. Leka was van de zelfde generatie als Miss Pepper en evenals Pepper was ze rond maar gezond! Love handles, he? :) Met Leka kon je geweldig lachen, ze had een fantastische stijl en ze was een ontzettend lieve pleegmams voor alle diertjes die bij hen in huis kwamen. Een eerbetoon is daarom wel op z'n plaats. Dag lieve Leka, we missen je nu al. Rust zacht lieverd.


Veel liefs mon amour! Dikke xx van je Anne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten