CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 1 december 2012

Dag 75 Visite

Hallo lieve Pieterbaas van me,

wat fijn dat je het bordje leuk vindt! Wij hebben er ook zo een en het is gewoon waar. Zonder ons is er nix aan. Ik snap wel dat Pipje ook op de foto wilde, want ook zonder poezels is een huis maar gewoon een huis. Zonder vriendjes met een vachtje is er nix an!

Geef Pipje maar een dikke knuf van ons, want wat staat ze mooi in de Me & My Cat! Superfoto's en ook zo'n lieve tekst. Wij vinden het stukje over de grote mand erg leuk, herkenbaar! Het stuk over Britt hebben we nog niet gelezen, maar Essebes kennende is dat ook heel mooi. Bijzonder hoor, dat je zusjes tegelijkertijd in een magazine staan.

Vandaag zijn we op verjaardagsvisite geweest. Eerst gingen we naar de cursus en ik doe nog steeds geen af. Thuis wel hoor, maar op dat koude grasveld vind ik dat helemaal nix. Niet fijn aan de buik! Daarna zijn we doorgereden naar Vrouwtje's din. Zij is aankomende week jarig en zo kon ik mooi bijblaffen met Tobi, gezellig! Helaas heb ik geen gebakje gekregen, erg jammer... Ik heb ook weer nieuwe vrienden gemaakt, altijd fijn.

De rest van het weekend ga ik niet veel doen, en jij? Vrouwtje wil nog wel wat doen, maar dat is allemaal op het lappie, dus dat kan ik mooi vanaf de bank in de gaten houden. Ik ga weer een knorretje doen, fijn weekend amor!

xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten